donderdag 19 december 2013

Donker Utrecht

Domtoren
Het lijflied van het Utrechts Politie Mannenkoor Excelsior is ‘Als ik boven op de Dom kom’.
Vanmiddag loop ik door de stad en zie de Dom, het centrale punt van Utrecht, in het zonnetje staan.



Toevallig moet ik daar in de buurt zijn voor de kerstborrel van de afdeling communicatie. Na afloop wandel ik terug richting politiebureau en geniet van het lekkere weer, de mensen, de verlichting en de sfeer van de stad.

Domtoren

De camera die ik bij me heb is eigenlijk niet geschikt voor dit werk, maar toch probeer ik met enkele beelden de sfeer vast te leggen.
Oude Gracht
Grappig die muzieksleutels in de boom vlak bij het muziekcentrum en zelfs het bureau heeft in de avond een andere sfeer dan op de dag.
muziekboom
bureau Paardenveld

1 opmerking:

  1. Aan de foto's te zien, zou ik zeggen, dat je camera er wel geschikt voor is! Wat is mooie avondfoto's. Heel sfeervol.
    groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen