vrijdag 2 augustus 2013

Spiegelen

spiegelen in het water
Een groepje Bloggers o.a. Marianne, Maria en Yvon houden zich maandelijks bezig met een speciaal thema. Dit keer vond ik het onderwerp “reflectie of weerspiegeling”, wel zo leuk om er ook een blog aan te wijden.

Het archief doorgespit en er een selectie uit gehaald. Jammer dat ik van een aantal foto’s geen origineel meer heb en het in die gevallen moet doen met de foto’s, die geplaatst zijn op waarneming.nl. In ieder geval geleerd om van alle leuke en speciale foto’s de originele te bewaren.
Een serie spiegelingen, op de Vink na, watervogels.


Krakeend

Grutto's in de Groene Jonker

Fuut

Groene Jonker

Krooneend

Knobbelzwaan

Parkeend

Wilde eend

Blauwe reiger ( heeft het ook warm)

Mandarijneend (man)

Brandgans

Mandarijneend (vrouw)

Knobbelzwaan

Zwarte stern

Zwarte zwaan

Roodhalsfuut
Krooneend
Meerkoetjes
Krooneend
Meerkoet
Wilde eend
Waterhoen
Kokmeeuw

Vink

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden, zeg! vooral 3, 5, 8 en 12 vind ik heel bijzonder. Leuk, leuk.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Huib, leuk dat je dit thema hebt meegenomen. Er zitten bijzonder sfeervolle platen bij zeg, zoals nr. 3,5,8 en 14. De Brandganzen vind ik ook erg mooi. Originelen moet je eigenlijk altijd bewaren tenzij het prut is natuurlijk. Bij mij staan ze op een externe harde schijf, veilig en je pc wordt niet overvol door al die fotobestanden.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen