vrijdag 21 september 2012

25.000

 
1 april 2011 startte mijn blog BO629HR. Ik schreef op mijn blog :
Inmiddels is het september 2012 en is de mijlpaal van 25.000 bezoekjes aan de blog bereikt. Wat ik in mijn eerste blog schreef is tot nu toe uitgekomen. Het is een leuke hobby om een blog bij te houden over de dagelijkse, meestal leuke dingen die we meemaken.
 
Maar de blog is niet alleen voor mijzelf en bij deze wil ik alle bezoekers van BO629HR bedanken voor het lezen van de berichten en de reacties die zij geven.
 
Statistieken is ook een hobby en de kunst is het verklaren van de gegevens.
Het bericht over het Maximapark is de meest gelezen blog. De verklaring hiervoor kan ik niet geven. Mogelijk dat in het bericht een aantal trefwoorden staan, die veel als zoekwoorden worden gebruikt.
Erg leuk is om te zien dat de blog over de Eider eend binnen enkele dagen meer dan 100 keer werd bezocht. De verklaring daarvoor is duidelijk. Een zee-eend midden in ons land is gewoon bijzonder.
 
 
Internet is World Wide. Dat blijkt ook wel uit het feit dat de bezoekers van de blog van all over the World komen. Een klein beetje verklaarbaar. Een zus woont in Canada en een zus woont in Australië. Nichten en neven wonen ook in Canada en Australië, maar ook in Amerika, Engeland en Mexico.
Nathalie bedankt voor de cursus 23 dingen.

2 opmerkingen:

  1. Een knappe score in 1 1/2 jaar Huib!

    Vandaag nog 3 1/2 uur gezocht naar de bewuste Eidereend, maar niet kunnen vinden.

    Ga zo door met de blog, over ruim een jaar de 50.000!?

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mijlpaal!
    En inhoudelijk vol afwisseling, voor 25.000 wat wils!
    groetjes,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen