maandag 8 augustus 2011

Motormuis


Regenpak en laarzen aan, pet op en vervolgens door de regen en de wind richting bureau Paardenveld. Wel nat maar uiteindelijk viel het toch mee. Overigens wat heb ik een plezier van mijn trapper ondersteunende fiets. Het maakt fietsen, zelfs met wind tegen, tot een plezier.
Ik had wel verwacht dat Johan mijn vaste tafelgenoot op de afdeling communicatie, ( hij op zijn twee computers (internet- en intranetcomputer) en ik op mijn twee computers )) met de auto zou zijn. Maar nee, Johan was op de motor. In de vakantie heeft hij een tweedehandsje aangeschaft, na jaren geen motor meer gereden te hebben. Dus het is nog wel even wennen en zeker bij nat weer.
Samen verlieten we vanmiddag het bureau en ik kon het niet nalaten om er even een fotootje van te maken. Johan verzekerde mij dat het voorlopig nog niet “oerend” hard zal gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten