vrijdag 13 mei 2011

Bureau Leidsche Rijn

Politiebureau Leidsche Rijn
We gaan het opnieuw proberen. Door een technische fout bij Blogger, is het bericht van gisteren verdwenen.

Gisteren dus in het politiebureau Leidsche Rijn geweest. Een prachtig nieuw bureau, dat nu al weer ruim een jaar in gebruik is. De bouw van het bureau heb ik vanaf de eerste paal, de eerste steen tot en met de ingebruikneming gevolgd en een foto-DVD samengesteld van alle bouwfasen. Zelfs mijn afscheid bij de politie op 1 april 2010 was afgestemd op dit bureau. De opzet was om toch nog een paar dagen te werken in deze schitterende omgeving. En dat is dan ook nog gelukt.
Bij mijn afscheid werd de briefingruimte, als cadeau, naar mij genoemd. Het bord mocht ik zelf aan de muur bevestigen. De briefingruimte is een belangrijke plaats voor de medewerkers van een infodesk om informatie over te dragen.

Na mijn vertrek kom ik nog regelmatig in bureau Leidsche Rijn om een bakkie koffie te doen bij mijn oude maatje Joop. Even bij kletsen met hem en de andere bewoners van het bureau. Nu moet ik zeggen dat ik toch prima op de hoogte blijf van het reilen en zeilen bij de politie Utrecht door deze bezoeken, mijn wekelijks baantje op Paardenveld en de repetities van het politiekoor in bureau Marco Polo.
Joop, infodesk Leidsche Rijn
Sinds mijn vertrek bij de infodesk Leidsche Rijn, onderdeel van het district Stad Utrecht is er veel veranderd, maar Joop is blijven zitten en voorziet de collega's in Leidsche Rijn van de noodzakelijke informatie om ze goed op weg te kunnen sturen. Joop zo door blijven gaan.!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten